Javni prevoz u Novom Sadu do daljeg neće biti modernizovan beskontaktnim elektronskim kartama, te elektronskim tablama s informacijama o vremenu polaska, odnosno dolaska gradskih autobusa.
Iz stanja u GSP i Vodovodu vidimo kako će nam biti ako se LSV opet dokopa vlasti u gradu, a da ne pričam šire.
Oni su jaki kad treba izbacivati parole, baviti se "visokom" politikom, kulturnim i verskim pitanjima (izjašnjavanje na popisu, ukidanje slave NS-a, ranije oni cirkusi zbog NIS-a i RTS-a).
Kad treba obnoviti vozni park GSP-a gde je njihov kadar direktor - ništa. Nabavljeno je jedva deset autobusa, nijedan stari nije obnovljen.
Kad treba obezbediti kvalitetnu vodu (znači bez blata, peska i ružnog mirisa) za sve, a posebno za prigradska naselja, gde je njihov kadar direktor, opet - ništa. Svako malo nestaje, a tamo gde je ima, teško se može piti (plaćamo je kao pijaću).
Mogli bi komotno da promene ime u Liga mudraca i pričalica i da nas uveseljavaju novim predlozima.
Nisam siguran da GSP ozbiljno razmišlja o modernizacijama, jer bi one rasturile današnji primitivni odnos gradskog prevoznika prema putnicima, a to sigurno nije ono što bi GSP iskreno želeo da se dogodi. Elektronska karta bi bi značila slobodan ulaz u vozilo (i na prednja i na zadnja vrata, kako se to čini u čitavoj Evropi) i podrazumevala bi direktnu relaciju putnik-automat, dakle bez žandarske uloge ionako preopterećenog i nervoznog vozača. (O nervozi poniženih putnika da se i ne govori.) Elektronske table s preciznim i odgovornim objavljivanjem dolazaka vozila na datu stanicu mogu da važe u Stokholmu, gde ni najgušća vejavica ne ugrožava javni prevoz, ali ne i u Novom Sadu, gde već prva zimska pahuljica redovno napravi dar-mar u gradskom prevozu.
Pa normalno da se opet radi o mutnim stvarima jeste ide preko GPS ali se placa to pracenje na mesecnom nivou kao i sto su postavili u vozlila u Putu i ostalim gradskim firmamaa GPS uredjaje za pracenje a placaju odrzavanje van mozga i dom zdravlja je dobio skoro sve gradske firme i zamislite jedna te ista firma ih ugradjuje a uredjaj sa u ugradnjom kosta oko 50 hiljada pa vi procenite koliko vozila po gradu a firmama ostaje posle da placaju pracenje odrzavanje samo ih nisu ugradili na njihova vozila koja se voze danju nocu gde hoce nego na autobuse kamione pa jel ce taj gradski neka linija gradska mozda da ide u neko dr mesto ako vozacu dodje svasta cista muvacina
Taj info-displej o prikazu dolazaka autobusa i nije neka stvar, mnogo je skup za održavanje i korištenje. Jer koliko znam funkcioniše preko GPS-a i uređaja koji putem SMS poruka ili GPRS-om ili neki drugi način prenosa podataka preko mobilne mreže do glavnog servera. Taj saobraćaj preko mobilnih mreža košta naravno.
Bolje novac koji bi bio uložen u taj sistem da se uloži za jedan-dva-tri nova busa, a samo da se promeni način prodaje karti, tj. da se ne kupuju više kod vozača nego na trafikama.
Lepo bi bilo da se uvedu te elektronske karte ali ja bih bio jako zadovoljan da uvedu i neke druge promene. Na primer da pojedinacne karte mogu da se kupe na trafikama (na svim a ne samo na nekoliko GSP-ovih) znatno jeftinije nego kod vozaca, da se omoguci presedanje sa istom kartom i da se smanji broj razlicitih zona (mnogo veci Beograd ima samo dve zone, a nameravaju od sledece godine sve da spoje u jednu).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ništa od modernizacije javnog prevoza
Novi Sad
•22.11.2011.
•13:01 > 10:09
Komentari 8
B
Oni su jaki kad treba izbacivati parole, baviti se "visokom" politikom, kulturnim i verskim pitanjima (izjašnjavanje na popisu, ukidanje slave NS-a, ranije oni cirkusi zbog NIS-a i RTS-a).
Kad treba obnoviti vozni park GSP-a gde je njihov kadar direktor - ništa. Nabavljeno je jedva deset autobusa, nijedan stari nije obnovljen.
Kad treba obezbediti kvalitetnu vodu (znači bez blata, peska i ružnog mirisa) za sve, a posebno za prigradska naselja, gde je njihov kadar direktor, opet - ništa. Svako malo nestaje, a tamo gde je ima, teško se može piti (plaćamo je kao pijaću).
Mogli bi komotno da promene ime u Liga mudraca i pričalica i da nas uveseljavaju novim predlozima.
rintintin
TraLala
@Anonimus
Putar2
Taj info-displej o prikazu dolazaka autobusa i nije neka stvar, mnogo je skup za održavanje i korištenje. Jer koliko znam funkcioniše preko GPS-a i uređaja koji putem SMS poruka ili GPRS-om ili neki drugi način prenosa podataka preko mobilne mreže do glavnog servera. Taj saobraćaj preko mobilnih mreža košta naravno.
Bolje novac koji bi bio uložen u taj sistem da se uloži za jedan-dva-tri nova busa, a samo da se promeni način prodaje karti, tj. da se ne kupuju više kod vozača nego na trafikama.
Calc
Jovan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H